W województwie opolskim, najciekawszą częścią zajęć okazało się przygotowywanie reklam przez uczniów a następnie ich prezentacja na forum klasy. W Szkole Podstawowej w Pokoju uczniowie jako reklamę przygotowali… utwór rapowy.
Młodzież zadaje wiele pytań, a największym zainteresowaniem cieszą się zakupy przez Internet. Zdecydowana większość uczestników nie ma także problemu z prawidłowym wypełnieniem testów podsumowujących zajęcia.
Dla wielu uczniów zajęcia trwające 3 lub 4 godziny lekcyjne okazują się za krótkie!
Jednocześnie wciąż napływają prace plastyczne w ramach konkursu "Co Młody Konsument Wiedzieć Powinien?". Uczniowie we wszystkich szkołach objętych projektem mogą je składać do 15 lutego. Do 28 lutego dyrektorzy szkół i koordynatorzy regionalni wyłonią laureatów I etapu. Ich prace przejdą do II etapu konkursu - etapu wojewódzkiego. W etapie wojewódzkim w każdym województwie zwycieży 18 prac w trzech kategoriach wiekowych. Prace te zakwalifikują się do ostatecznego etapu - etapu ogólnopolskiego. Finał konkursu odbedzie się 1 czerwca w Światowy Dzień Dziecka w siedzibie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.